ראייה שלומוביץ מרפאת עיניים
eye care Shlomovitz
 
אודות הקליניקה

לאחר השלמת התואר הראשון באוניברסיטת קורנל בניו-יורק, בחר ד״ר חיים שלומוביץ׳ להמשיך את לימודי הפוסט-דוקטורט שלו באוניברסיטת אילנוי בעיירת שיקגו, ארה״ב בשנת 1973.  אוניברסיטת אילנוי נחשבה בשנים אלו למובילה בתחום הראייה ההתפתחותית אצל ילדים. האבות המייסדים; החוקרים והקליניקאים של אופטומטריה התפתחותית שביניהם היה ד״ר ליאו מנס היו פורצי הדרך שלימדו והיוו השראה לד״ר שלומוביץ בתחומים של ראייה דו-עינית ועיבוד חזותי. 

מרפאת שלומוביץ - אודות המרפאה

בקליניקת העיניים שהייתה ממוקמת בתוך האוניברסיטה – אובחנו, טופלו, ותועדו בצורה מדעית ילדים עם בעיות בשרירי העיניים וקשיים בתפיסה החזותית. שתי הפרעות אלו מהוות מכשול עבור הילד לקרוא בנוחות ובצורה יעילה ורציפה.

ב1973 ד״ר שלומוביץ הקים את הקליניקה הראשונה שמטרתה הייתה לספק רמה גבוהה ביותר של טיפול אופטומטרי דרך תשומת לב אישית לכל פציאנט. הקליניקה התמחתה באופטומטריה התפתחותית על כל תחומיה; כגון קביעה מדוייקת של מספר המשקפיים, עדשות מגע, איבחון מחלות הקשורות לעיניים ולראש, וצרכי ראייה ייחודיים לאוכלוסיה המבוגרת. בעיקבות מתן שירות המסור בזמן מאוד קצר הקליניקה הפכה להיות מיקום מרכזי לטיפול בכל הנוגע לאופטומטריה התפתחותית.  

בשנת 1993 "איי-קאר" שלומוביץ' נפתחה מחדש בשכונת רחביה והתפרסמה פעם נוספת על-ידי פציינטים מרוצים שהפנו אחרים.לאחר שנים רבות של בניית המרפאה וצבירת קהל גדול של לקוחות מכל הגילאים, ד"ר שלומוביץ' החליט לעזוב את המרפאה המשגשגת בפנסילבניה ולהתחיל מחדש... בירושלים.

בארט שלומוביץ׳ גילה עניין בתחום ולאחר שירותיו הצבאי נרשם ללימודי אופטומטריה באוניברסיטת בר-אילן.  אחרי סיום התואר האקדמי בארט הצטרף לאביו למרפאה - בה הם עובדים יחדיו כיום וממשיכים לשאוף למצוינות בבדיקות העיניים המקיפות שנעשות לכל המשפחה.ביחד ב״Eye Care" הם עובדים כבר למעלה מ 13 שנים.  

אנו ב״Eye Care" עושים את מירב המאמצים על-מנת לעזור לפציינטים שלנו להבין את המצב הראייתי שלהם או של ילדיהם כולל דרכי הטיפול – אם זה בשביל לשפר את חדות הראיה, או לשפר את היכולת הדו-עינית. שיפורים אלו מקנים את הנוחות המקסימלית כך שיכולות הלימוד והקריאה ישתפרו פלאים.

אנו ב״Eye-Care" לא רק מאבחנים ראייה דו-עינית וכל מה שכלול בתוכה אלא גם יכולות מיקוד (כמות, מהירות ויציבות), בעיות של התכנסות יתר או חוסר התכנסות של העיניים, מיקום עיניים, דיכוי ראיה, תפיסה חזותית והחשיבות שלה לתהליך הקריאה, זכרון חזותי רציף או סימולטני, זיכרון צורני, האינטגרציה השמיעתית-ראייתית, התמצאות במרחב, יכולת תכלול חושים (היכולת לשלב כמה חושים בבת-אחת.) 

 

 
eyecareslomovic@gmail.com  | כנפי נשרים 13, בניין "בית ענבר", י-ם
  כל הזכויות שמורות לשלומוביץ’ קליניקה לבריאות העיניים ©  | 02-5666029
Digidam בניית אתרים

קליניקה לבריאות העיניים שלומוביץ' - קליניקה לבריאות עיניים בירושלים, מרפאה ובה השירותים הבאים: מומחה עיניים בירושלים, בדיקת ראייה בירושלים, בדיקת ראייה לילדים בירושלים,
בדיקת מחלות עיניים בירושלים, אופטומטריסט בירושלים, רופא עיניים בירושלים. לפרטים נוספים ותאום בדיקת ראייה