ראייה שלומוביץ מרפאת עיניים
eye care Shlomovitz
 
השירותים שלנו

מרגע כניסת הלקוח לקליניקה עד ליציאתו, הוא נמצא בטיפול המסור של הצוות שלנו. לקוח שמגיע אלינו לבדיקת עיניים רגילה עובר בדיקה מאוד מקיפה וטובה הכוללת בדיקה של בריאות כל חלקי העין ובדיקה מדויקת של המרשם. במידה ולקוח מגיע עם תלונות של כאבי ראש, עייפות, ראייה כפולה ועוד, הוא עובר בדיקה עוד יותר מקיפה הכוללת בתוכה בנוסף לבדיקה הרגילה גם בדיקה של שרירי העיניים, תפקודי העיניים, שרירי המיקוד של העין ועוד.

בסיום הבדיקה, בארט, האופטומטריסט של הקליניקה, יושב מול הפציינט ומסביר לו את ממצאי הבדיקה. במידה ויש צורך בתרגילי עיניים, הפציינט קובע סדרה של תרגילים עם אחת התרפיסטיות שעובדות במשרד. במידה ויש גם צורך במשקפיים, הצוות יתאים לכם את העדשות הטובות ביותר עבורכם.השירותים שלנו - מרפאת שלומוביץ

העדשות הן החלק הכי חשוב בבחירת משקפיים ואצלנו....

(כיום קיימים שלושה חומרים עיקריים של עדשות: זכוכית, פלסטיק רגיל ופלסטיק לא שביר. עדשות הזכוכית עמידות נגד שריטות אך כבדות ושבירות. עדשות הפלסטיק הרגילות, הנמכרות ביותר, בעלות משקל קל, פחות שבירות מזכוכית אך נשרטות ביתר קלות.

עדשות פלסטיק לא שבירות (פולי קרבונט 1.6 1.67 וכו') עמידות נגד מכות.

ניתן לשפר את רמת הגימור של העדשה על ידי הוספת מספר פקטורים:

ציפוי נגד שריטות – מומלץ לכל סוגי העדשות; בעיקר לעדשות הפלסטיק הנשרטות בקלות, מכיוון ששריטות לא ניתן לתקן, הציפוי מעלה גם כן את רמת העמידות של העדשה נגד מכות.

אנטי-רפלקס (ציפוי מחזיר אור) - עוזר לראות טוב יותר, מבטל אור וסנוורים ומאפשר לסובבים אותך לראות את עיניך בצורה בהירה וברורה. הציפוי גם כן מועיל בעבודה מול מחשב.

ציפוי נגד קרני השמש – מוריד את כמות קרני השמש החודרות לעדשה. אחת הסיבות לקטרקט היא הכמות הגבוהה של קרני השמש החודרות לעיניים.

עוד פתרונות לשמש – עדשות שמש עם מרשם. כיום ניתן להרכיב בכמעט כל משקף שמש עדשות בעלות מרשם ראייה. ישנן גם עדשות אשר מתכהות בשמש ומתבהרות בחזרה בצל, ובכך אין צורך בשני זוגות משקפיים.

השירותים שלנו - מרפאת שלומוביץ

עדשות משנות את כיוון האור כך שתמונות נכנסות ממוקדות לאזור הקרנית. עדשות ראויות שימוש צריכות להיות שקופות, ללא בועות ובעלות ליטוש שווה בחלק הקדמי והאחורי שלהן.)

(עדשות הבי-פוקל (עם הקו באמצע) נועדו לתקן ראייה לשני מוקדים עיקריים: רחוק וקרוב. המרשם לרחוק נמצא בחלקו העליון של העדשה והמרשם לקרוב נמצא בחלקו התחתון של העדשה. אצל האוכלוסייה המבוגרת עדשות הבי-פוקל נועדו לחדד את הראייה לקרוב, בעוד אצל האוכלוסייה הצעירה הבי-פוקל נועד יותר לטפל בבעיה קיימת של פזילה או התכנסות יתר.) בקליניקה עובדים עם חברת אסילור (Essilor) הצרפתייה מכיוון שלדעתנו היא נותנת את האחריות, הציפויים והאיכות הטובים ביותר. לחברת אסילור מגוון גדול של סוגי עדשות  ישנן עדשות טיפוליות כמו בי-פוקל

מולטיפוקל

(עדשות המולטיפוקל הן עבור האוכלוסיה מגיל 40 ומעלה שמעוניינת בזוג משקפיים אחד עבור כל שימושי היום-יום (כמו: מחשב, קריאה, נהיגה, כתיבה...) עדשות המולטיפוקל משפרות את אורח החיים בצורה מאוד משמעותית מכיוון שבגיל הנ"ל עדשת המיקוד כבר אינה גמישה כבעבר והעדשה נותנת מענה עבור ראייה חדה וברורה למספר מרחקים שונים.)

עדשות לאנשים עם מספר גבוה למרחק, עדשות לאנשים עם מספר גבוה לקרוב, עדשות שמתחלפות בשמש ועוד.

בקליניקה לבריאות העיניים שלומוביץ' מתאימים גם כן עדשות מגע בצורה הכי אמינה ומדויקת שיש. ברגע שפציינט רוכש עדשות מגע במשרד שלנו, הוא רוכש את השירות שלנו – הזמן, הכישרון והידע המקצועי שלנו.

בקליניקב לבריאות העין שלומוביץ' מתאימים את הפרמטרים והנתונים של העדשה לאותו אדם המועמד להן, בנוסף למספר של העדשה והסוג שלה. כשהפציינט מגיע לקבל את עדשות המגע בפעם הראשונה, הצוות יושב מולו ונותן לו הנחיות בטיפול ראוי בעדשה – בהכנסת והוצאת העדשה.

כשבוע לאחר קבלתן, הפציינט מגיע לביקורת עם העדשות בתוך העין לבדיקת בריאות העין, חדות הראיה והנוחיות של העדשות בתוך העין.

בתקופה של החודשיים הבאים, הפציינט נכנס לביקורות נוספות כדי לוודא סופית נוחות, חדות והתאמה. ברגע שאלה נקבעות, האדם מקבל את עדשות המגע מתאימות ביותר עבורו.

 
eyecareslomovic@gmail.com  | כנפי נשרים 13, בניין "בית ענבר", י-ם
  כל הזכויות שמורות לשלומוביץ’ קליניקה לבריאות העיניים ©  | 02-5666029
Digidam בניית אתרים

קליניקה לבריאות העיניים שלומוביץ' - קליניקה לבריאות עיניים בירושלים, מרפאה ובה השירותים הבאים: מומחה עיניים בירושלים, בדיקת ראייה בירושלים, בדיקת ראייה לילדים בירושלים,
בדיקת מחלות עיניים בירושלים, אופטומטריסט בירושלים, רופא עיניים בירושלים. לפרטים נוספים ותאום בדיקת ראייה